🚚BESPLATNO EUROPA NARUDŽBE > 150 eura

VRHUNSKA OPREMA ZA TVOJE MOTOCIKL

🚚BESPLATNO ITALIJA NARUDŽBE > 50 eura

BMW R1300 GS Adv: skori debi

BMW R1300 GS Adv: debutto imminente - Endurrad

Paolo Migliori |

BMW R1300 GS Adv: skori debi i sve što trebate znati

Čekanje na BMW R1300 GS Adv konačno je završilo. Homologiran od 31. svibnja 2024., novi motocikl spreman je za ulazak na tržište, donoseći sa sobom niz tehničkih poboljšanja i inovacija u odnosu na prethodni model. MOTORRAD je ispitao glavne značajke novog GSA, uspoređujući ga s BMW R1300 GS standardni i prethodni BMW R1250 GS avantura .

 

Homologacija i novosti

 

Tamo BMW R1300 GS avantura , skraćeno GSA, službeno je odobren u Švicarskoj i predstavljen s novim automatskim mjenjačem ASA (Automatic Shift Assistant). Ova inovacija omogućuje glatke, besprijekorne promjene stupnjeva prijenosa, poboljšavajući iskustvo vožnje. Iako potpuni tehnički podaci još nisu dostupni, oni dostavljeni za homologaciju otkrivaju značajne razlike u usporedbi s R1300 GS.

 

Snažna izvedba

 

Novi BMW R1300 GS Adv održava maksimalnu snagu od 145 KS (107 kW) pri 7750 o/min, s najvećim okretnim momentom od 149 Nm pri 6500 o/min. Ove specifikacije ga čine snažnim motociklom visokih performansi, sposobnim svladati svaki teren s lakoćom. Međutim, GSA je odobren za najveću brzinu od 220 km/h, nešto nižu od R1300 GS. U usporedbi s R 1250 GS Adventure, novi 1300 GSA nudi 9 KS više, 6 Nm dodatnog okretnog momenta i 7 km/h veću najveću brzinu.

 

Težina i spremnik

 

Značajan aspekt novog GSA je njegova težina. Uz povećanje od 21 kg u usporedbi s R 1300 GS, GSA dostiže ukupnu težinu od 271 kg, spreman za vožnju. To ga također čini 3 kg težim od R 1250 GSA. Zapremina spremnika, iako nije specificirana, očekuje se da će biti veća od R 1300 GS, slično 30 litara 1250 GSA. Nosivost je također povećana, s novim GSA-om koji može nositi do 485 kg, 20 kg više od R 1300 GS.

 

Dimenzije i visina

 

BMW R1300 GS Adv nešto je kraći od R 1300 GS, s ukupnom duljinom od 2.208 mm, 4 mm manje od GS-a i 62 mm manje od 1250 GSA. Međutim, visina je značajno povećana, dosežući između 1.538 i 1.588 mm, ovisno o vjetrobranskom staklu. Ovo povećanje visine sugerira redizajnirani prednji kraj i sportski izgled s 20 mm većim hodom opruge.

 

Gume i kotači

 

Za razliku od drugih velikih putničkih endura, novi BMW R1300 GS Adv nema prednji kotač od 21 inča. Umjesto toga, zadržava poznatu kombinaciju kotača i guma sa 120/70 R19 sprijeda i 170/60 R17 straga, bez opcija za druge gume.

 

Lansiranje i cijena

 

Uz dovršenu homologaciju, novi BMW R1300 GS Adv vjerojatno će biti predstavljen i dostupan za kupnju od kasnog ljeta ili rane jeseni 2024. Mogao bi imati svoj debi na BMW Motorrad Days u Garmischu u srpnju, a sigurno će biti dostupan kao model 2025. Očekivana cijena za novi 1300 GSA bit će iznad 20.000 eura, s obzirom na to da BMW R1300 GS Adv trenutno kreće od 19.950 eura.

 

BMW R1300 GS Adv obećava da će biti izniman motocikl, kombinirajući snagu, robusnost i tehnološke inovacije kako bi ponudio iskustvo vožnje bez presedana. Ostaje samo pričekati njegov dolazak na ceste kako bismo otkrili njegov puni potencijal.

BMW R1300 GS Adv nedvojbeno je jedan od najočekivanijih motocikala 2023. Ovaj model obećava daljnje podizanje ljestvice za avanturističke motocikle, fokusirajući se na tehničke inovacije, vrhunski dizajn i neusporedivu snagu. Ali što ovaj bicikl čini tako posebnim i zašto svi pričaju o njemu? Otkrijmo zajedno.


Kada govorimo o BMW-u R1300 GS Adv, ne možemo a da ne spomenemo njemačko precizno inženjerstvo koje karakterizira svaku njegovu komponentu. Nova verzija opremljena je snažnijim motorom koji ne samo da poboljšava performanse, već također osigurava uglađeniju vožnju. Motor, s povećanim obujmom od 1300cc, obećava izvanredan okretni moment i brzo ubrzanje, što ga čini idealnim i za duge izlete i avanture na neravnom terenu.


Još jedna značajka koja izdvaja BMW R1300 GS Adv je njegov robustan i svestran dizajn. Svaki aspekt motocikla dizajniran je da ponudi maksimalnu udobnost i sigurnost vozaču, a napredna ergonomija osigurava da se možete voziti satima bez umora. Obnovljeni okvir, lakši i otporniji, omogućuje veću upravljivost bez ugrožavanja stabilnosti.


Tehnologija je još jedna jaka strana novog BMW R1300 GS Adv. Opremljen najnovijim sustavima pomoći u vožnji i TFT zaslonom u boji, nudi interaktivno i prilagodljivo iskustvo. Zahvaljujući sofisticiranom integriranom navigacijskom sustavu i brojnim mogućnostima povezivanja, piloti uvijek mogu ostati povezani s vanjskim svijetom, čak iu najudaljenijim područjima.


Na kraju, treba spomenuti nosivost i izbor dodatne opreme. BMW R1300 GS Adv dizajniran je za putnike pustolovne duhove koji sa sobom moraju nositi sve što im je potrebno. S različitim nosačima za prtljagu i torbama koji se lako postavljaju, ovaj model nudi praktična rješenja za svaku vrstu putovanja.


Zaključno, BMW R1300 GS Adv predstavlja pravu evoluciju u svijetu avanturističkih motocikala. Svojom kombinacijom snage, napredne tehnologije i intuitivnog dizajna obećava da će biti idealan izbor za one koji traže beskompromisno iskustvo vožnje. Ostaje samo pričekati njegov skori debi kako bismo mu se mogli diviti izbliza i shvatiti kako će redefinirati standarde sektora.

Ostavite komentar

Napomena: komentari moraju biti odobreni prije objave.