Novi BMW R 1300 GS Adventure: dizajnerski promašaj?
Čini se da će
Kontroverzan dizajn
Izvedba i tržišna strategija
U priopćenju za tisak,
Ograničena nosivost
S praznom težinom od 269 kg, R 1300 GS avantura može nositi samo dodatnih 216 kg, uključujući puni spremnik i opremu. To bi moglo dovesti do situacija preopterećenja, a problem je također pronađen u prethodnom modelu, R 1250 GS Adventure.
Napredna tehnologija: Automatski ASA
Važna tehnička inovacija je ASA (Automatic Shift Assistant), koji eliminira potrebu za korištenjem poluge spojke, omogućujući glatkiju promjenu stupnjeva prijenosa od prethodnog Quickshiftera. Ovaj sustav je dostupan kao opcija.
Poboljšan ovjes i visina sjedala
R 1300 GS Adventure ima povećan hod ovjesa, s 210 mm sprijeda i 220 mm straga. Visina sjedala varira između 870 i 890 mm, ali se može smanjiti za 30 mm zahvaljujući poluaktivnoj šasiji DSA.
Inovacije s radarom
Još jedna inovacija koju je uveo
Spremnik od 30 litara
Novi aluminijski spremnik od 30 litara predstavlja osebujan element koji dijeli mišljenja. Unatoč većem volumenu, nudi sustav potpore za torbe i dodatke, povećavajući funkcionalnost.
Dostupne četiri verzije
R 1300 GS Adventure nudit će se u četiri varijante:
- Osnovno : već od 22.335 eura, sa standardnom opremom.
- Trofej : već od 23.060 eura, s dodatnim zaštitama i kraćim vjetrobranskim staklom.
- Trostruka crna : već od 23.120 eura, s udobnim sjedalima i dodatnom opremom.
- Opcija 719 Karakorum : već od 24.460 eura, s posebnom bojom i aluminijskim komponentama.
Od početka je
Element jake rasprave odnosi se na novi spremnik, koji s jedne strane nudi veći kapacitet, s druge strane djeluje vizualno glomazno. Nadalje, inovativni TFT zaslon ima dvostruko lice: za neke predstavlja kvalitativni skok u tehnološkom smislu i funkcionalnosti, ali za druge je pretjerano složen i ne baš intuitivan.
Osim dizajnom,
Ne možemo zanemariti da na percepciju dizajna utječu i osobna očekivanja i estetske preferencije motociklista. Dakle, hoće li novi